update..update..

yess...malas aku dtg blk..nk update pon malas...baru je aritu berazam baru gitu..biasa la..melayu mudah lupe..aku ni kan melayu..so sama je la..yg x melayu pon same je sebenarnyer..aku tgh boring ni kt opiz xde keje ni..nk bt ape pon malas..nk baring2..tekangkang2...tido...bt sesuka hati..waahhhh..bestnyer dlm keadaan cengitu..kenapa la aku xleh bt mcm tu...klua la aku boleh bt cengitu...mmg serius stok la..aku la yg paling bahagia....

ari rabu hari tu hairul aku dtg antar baju mintk tlg gosok...skang ni aku da jd org gaji tanpa gaji dah...banyk gile baju dia.....penat tp gatal aku gosok baju dia..bkn gatal ape..terasa mcm da kawin lak..hahahahhahaha..mmg la...gatal..gatal...ko mmg gatal nadia....

aku sebenarnye xde cite best la nk story kt sini...serius..xde x best..semua biasa2 je...

No comments: