bertukar..

mertua kesygan aku ajak g bercuti sepatutnye harini...sampi ari jumaat..g bbq kt bagan lalang...tp aku kan da nk resign..kang ada yg x dpt gaji kang...lg pon hairul chenta hati aku xde..so mcm x best la kan..nanti nk mkn hati kt sana kang xde sape2 nk pujuk aku...compom aku kene makan hati sorang2...sbb holiday ni semua ikut..temasuk menantu2 kesygan....so ofcourse la kan nanti ada je scene2 yg x diingini akan terjadi...so...baik aku x ikut la...tp x cukup dgn itu...dia ajak lg...sabtu ni...g picnic plak....emmm..nk tolak ke xnk..tu dlm proses perbincangan dgn hairul..sbb hairul xde jugak...dia g pahang..member baik dia..so aku ni mmg kene tinggal la kan...da atenye dia tido sana..xkn aku nk mengekor gak..ada yg kene kawin free je kang....tp aku rasa mcm malas la nk g....xtahu la..skang ni klu mumy ajak g mana2 mcm slow je nk say ok...klu dulu...x menyempat2...terus on je...mmmmm.....adakah aku kerana aku rasa tepinggir...lu pikir la sendiri..!! muahahhaaha...

semlm ptg hairul g keje dia tetiba lak sms kata nk singgah jumpe aku jap...yg aku ni...mcm da ada aura2 dia nk dtg kt opiz aku drpada kt umah lg...plak tu aku da siap2 pakai seluar yg dia reject..yess...aku nikn mmg x reti bahasa..da terang lg besuluh si hairul x suka seluar tu..aku x kira..nk pakai gak..sbb aku rasa alasan dia x bg aku pakai seluar tu teramat x munasabah....sbb takut lelaki pandang..biasa...aku menyamph dgn alasan itu..so aku melawan kata bakal suami aku itu..xpe lum akwin ni boleh cengelat2..kang da kawin..harem....mmg ko kene ikut la telunjuk dia...ok..sambung blk cite..bile aku da ada rasqa2 mcm dia akan ambush aku kt opiz tu..otak aku dgn clevernye suruh aku bwk xtra seluar...seluar yg lebih elok dr pandangannyer...aku bwk jeans okk..muahahahaha..sbb x nmpk kedut2 kang aku lipat2..gile pandai aku belakon kan..pastu berani mati kuar statement kt sini lak tu...xpe..laki aku buta it..hahahahaha..

pastu bile dia kata onthe way da nk samapi opiz aku tu..aku cepat2 la tukar seluar ok...bdk2 opiz aku pelik la kan...nape tetiba tukar2 seluar ni kan....aku xkn nk cerita yg hairul x suka seluar aku ni....malas ckp bnyk..kau kata aku jap g blk nk g merayau..nasib baik lakan yg aku bwk tu jeans..tp diaorg x pecaya...so diaorg ejek2 aku kencing dlm seluar...cibai okk...xde maknanye aku nk kencing2 dlm seluar .....

bile hairul sampai..salam peluk cium...then tetiba dia perasan aku pakai jeans...dia tanya asal pakai jeans..aku ckp yg aku pg td bgn lambat..x sempat nk gosok seluar..muahhahahaha...amat clever ini bdk okkk...tipu je aku ni kan..xpe la..tipu sunat gitu..nanti raya aku mintak maaf...nasib baik dia pecaya ok...ye la kan..klu x pecaya kt tunang sendiri baik xyah kejar2 aku ajak kawin kan....then borak lebih kurang dia pon blah g keje...dan sbb jumpe aku,dia lambat sampai shop..eeekkkk..bkn salah i okkk.......

No comments: