pandai ker..?

aku telah dikritik teruk...muahhahaha...cengini..kan mumy hairul g becuti kan..so dia mintak la aku tlg masakkan utk dia punye dinner semlm mlm...emm..aku pon xcited la kan..siap semlm aku blk awal dr kebiasaan ok utk g kedai beli ape2 yg patut...so aku niat nk masak asam pedas ngn bayam tumis je..ok la...da g kedai.tung tang kt dapur..akhirnye siap..tp mak aku kata kuah dia cair..aku xtahu nk bt mcmane dah...mak aku kata bg je dia..tgk dia komen ape..utk pengehtahuan korang dia firstime hairul rasa masakan aku..and nk tahu bile dia mkn je dia kata TAK SEDAP okkkkk...!!aku x tahu la aku ptut kecik ati atau menerima..tp in the same time aku berusaha gak nk bg dia mkn sedap2..so korang nk tahu ape aku bt...hehehehhe..pg2 lagi aku call mumy dia yg tgh holiday itu...mintk resepi...kaw..kaw....mintak2 la mlm ni aku masak sedap...AMIN......time2 ni la aku kene usaha..kang da kawin mati aku...kang tetiba dia xmo mkn g umah mumy dia mintk makanan kang...tu xpe lg..kang tetiba aku x pandai masak jd alasan utk dia crk lain kang...ishhh..xmo..xmo...x soke...aku kene rajin masakkan dia ni...hari2 nk bg dia mkn..biar hairul yg nilai sedap x sedap....waaaaaaaaaaaaaaaaa......kayunye jadi pompuan..x pandai masak........

No comments: