cerita

my god..basah ketiak aku jln kaki....ni tunang aku punye pasal la..klu x tak payah aku kuar peluh ketiak bnyk2 gini tau..aku baru blk dr bank ni...g lari jap..bos xde...pastu g belikn hairul aku punye lens..dia pon sebok nk guna lens blk..sebelum ni da guna da..tp tetiba bile da beli spek baru, dia sombong kata spek dia lg mahal..so xmo susah2 nk pakai lens...menyombong x hengat..so aku pon malas nk layan org sombong...pastu last2 mlm td call aku...

him : ayg..........mintk tolong mulehh..?

me : emm...ape dia..?

him : emm...ahad ni birthday gib b ingt xmo pakai spek la...

emm..kan ahad ni birthday anak buah aku kan....

me : soooo....................(bt2 x paham la konon...)

him : alaa.....sombong la..mintak tolong la belikan lens...kan kedai tu dekat ngn opiz ayg....

aku malas okkkkk....tpxkn nk kata xnk kan...

me : ye la....nk warna ape...?(saje je nk perli dia...)

him : xmo la warna2..kang b telebih hensem lak...

yuckkkkk...!!nk temuntah aku......perasan x abis laki aku ni......tp xde la aku katakn..kang ada yg merajuk kang....

me :kenapa b tetiba nk pakai lens ni..?

him : b nk pakai ngn spek okley(betul ke aku eja..?bantai je la..) tu...

ooo...nk pakai spek jumpe rupenye......hahahhaaha...actually dia jumpe spek tu kt mcd time dia keje mcd dulu...,...mmg stylo la...xpe..nanti aku tunjuk pic dia pakai spek tu...


me : emmm...ok la...so..yg biasa je la ekk..natural..?

him : a'a....yg biasa je la...xmo warna2 ...nmpk x natural..

me : ee...kerek tau...terasa aku nok....!! ok la.... esok kite g..tp kene byr blk tau...kite da sengkek..

sempat tu aku ni........ish..ok la kan..tu nasib baik aku x letak interest tau...

him : ok nokk....!! ujung bln....compom b byr....


ujung bln..??? aku hengat esok dia nk byr..pandai tol trick aku....xde la tu kang..ujung bln dia mcm ujung tahun je kang..malas aku...tp x kesah pon..xkn dgn tunang sendiri pon nk bekira kan...mesti la kene betolak ansur..ini hari hari dia...esok2 aku nk mintk mcm2 kang...dia kene bg gak..klu x aku ngungkit sampai mati.....hahahhah...gelak setan..

so arini aku bejln la kaki g beli lens dia...tu pon aku kene g cucuk duit dulu korang tahu..aku ni mana berani pegang duit bnyk2 skang..kang abis je aku lenjan sampai x perasan da tinggal sen2 je kang...time nk cucuk duit td pon mcm gigil2 je...bkn aku takut...aku syg nk cucuk wei...hahahahha...keji tol aku ni...pastu g la beli lens mamat sengal ni...time tgh berurusan bisnes tu...minah kelly ang kt situ sound aku...."u punye mata cantik pakai warna grey ni la.."ohhhh....telebih sudahhhh...!! my god....!!aku dah start kembang....pergerakan semakin perlahan..jln pun sudah cover2....rambut pon aku selak2 ala aku ni cun gitu...tp realitinye aku tahu tidak cun ...sendiri mau hingat la...dan aku masuk opiz dgn hati yg kembang kuncup bak pokok semalu gitu....hahahhahahaha....



PERASAN PUNYE POMPUAN...!!

No comments: