pagi yg terang

ape kene mengena title kt atas ni pon aku x tahu...aku da x tahu nk taruk title ape dah...klu xyah title xpe kan..ok..nextt...pagi td aku da siap2 dah tapau bekal aku utk mkn tghari ni..pastu tetiba aku leh lupe nk bwk okkk..menci tol la..mengong aku ni....tu pon aku teringat bile sampai mcd..aku g mcd nk amik member aku punye resume..dia nk try kt tempat aku..ye la..aku kan nk berambus dah...end of dis month aku last..so bos aku tgh crk2 org la.sambil perli2 aku dgn gembira,...menci aku...mane tahu rezeki dia dptkan...aku menolong je...pas tu alang2 x bwk bekal tu..ye..akukan kedekut..so aku xmo beli mknn tghari ni...aku nk mkn tanpa kuar duit..boleh..? ishhh..boleh.....aku nikan bijak ...bijak dlm part2 mcm ni je....muahahhaha....aku pon redeem la coupon sausage aku sampai abis...so arini aku lunch sausagge muffin je...kesian kan aku....nk mkn free je...ye la..kata kedekut..so kite mesti la bijak....pastu bodek2 bdk2 kt mcd tu..dia kasi aku breakfast pancake free ngn coke..ape kejadahnye minum coke pg2kan..tp xpe..aku soke....pancake da licin da aku bedal...sodap...tp abu ngok ngek mintk sikit td....sebok je...da la dtg keje x mandi....kesian aku tgk..dia kata lapar..aku bg la dia sikit...tp klu mkn ngn eskrim lg siok okkk...tp xkan aku nk mintk eskrim free lak lg kan..tu da lebih2 la tu labu...mcm mcd tu bapak aku punye lak nk mintk lebih2...heheheheh...sebenarnyer boleh je nk mintk...tpa ku tetiba malu lak...hehehhehe....hello..aku pon ada sifat malu okkk..walaupon hakikatnyer...aku mmg x tahu malu.....aku tgh buat keje ni tebau2 je sausagge ni...kuat tol bau dia kan....mengancam wa ckp lu....baru kul 11 lebih lak..emm..klu mkn skang kang ptg da lapar....xpe...aku ni bijak ....aku redeem 6 okkk...diulang...6....sooo....aku nk mkn 1 dulu la ye....da..................

:p

No comments: