padan muka

arini da ari jumaat ...bestnyer...aku suka gile klu da ari jumaat..rasa mcm seronok gile la...x tahu kenapa..padahal besok keje gak....ntaha pe2 ntah aku ni....semlm aku lepak umah je pas blk keje...ala..mcm selama ni aku kuar sgt memlm buta...gempak je lebih...nk tahu nokk... semlm mak aku cite kt blakang umah aku ari rabu lepas ada pencurik kene tangkap..padan muka ko bodoh....xde keje lain ke ape....aku doa2 dia kene duk dlm lokap tu lama...potong je tgn tu biar da xleh nk mencurik lg..menyusahkan org je.....actually kt kawasan umah aku tu mmg da ada org jaga tiap2 mlm..kire jiran2 blakang umah tu begilir2 la jaga kan...bpk aku je susah sikit nk jaga..ye la..dia keje shiftkan..susah sikit..kdg2 je bila dia cuti dia g jaga2 sambil lepak2 abiskan rokok gitu...tp aku pelik...ada gak lg pencurik ..pencurik tu berani mati tol la....pelik aku...sebelum ni...x lama gak la...dlm 2-3 minggu lepas..umah makcik aku nk kene kopak...nasib baik org ronda2 tu nmpk..diaorg kejo la..tp x dpt...telepas..agaknye pencurik tu mmg get ready je kan..lari laju gile..kesian pakcik2 yg nk kejar tu..ngn nk bwk perut lg...iskkk..kesian de lo.....harap2 pas ni xde la kecurian berlaku lagi..aku takut..da la umah aku mlm2 semua pompuan..risau je..jauhkan la ...AMIN.......

No comments: