engagement ceremony

esoknye...pg2 mak aku da kejut....actually xde la pg sgt..aku je ngada....dia suruh bt breakfast..emm..aku bt cekodok je...xtahu nk masak ape..lg pon xde sape kt umah...klu akak aku xde kiteorg mkn lebih kurang je..malas nk special2 sgt...pastu tung..tang...kemas umah semua..lepak2 tgk cartoon ...dlm kul12.00 gitu da start gosok baju dah..get ready nk g umah akak aku...seperti yg diberitahu kt post sebelum ni...adik ipar akak aku nk tunang..so xkan x g kan..masa aku tunang tu semua ada...walaupon pd hari yg sama member aku jamilah aka memel kawin...xdpt la aku nk g..x sempat la..kelam kabut nanti..aku pas hadiah je kt member aku yg pegi..xpe la ye mel...ko besalin kang aku g ekk...pas da siap2 semua org kt umah aku tu.....kiteorg pon betolak g umah mertua akak aku....







ni la org yg nk betunangnyer....ee..sesuka hati aku jekan letak pic dia kt sini...xpe la..aku mempopularkan dirinye....
with hantaran from him to her fiance...
ira bersama bakal mertua aka cik ani...kih..kih..




da...cukup2...xleh interprame pic diaorg lebih2..kang diaorg lg popular dr aku...xleh..aku jeles...hehehehe....




tp mana boleh xde pic akukan..ini tidak adil...!! walaupon aku camerawomen pd hari itu...pic aku harus la ada kan...aku kan artist gitu...muahahhaha....



wah..gile jakun aku..padahal hati kecil ku bekata..."cincin aku lg cun n besar la nok.."muahahaha..
pose...!!
yess.... biras...muahhaahhaha..
begambar beramai2....
cian gib...panas gile okk dlm rumah tu...



tp ada cite yg klakar aku x leh tahan..masa tgh pose2 amik gambar nikan...aku konon nk betulkn duduk la....tetiba......jeng..jeng..aku telanggar coklat hantaran dr pihak pompuan okk..abis bederai..cuak aku weiiii......hantaran org da bt cun2....aku langgar pulak....spoil tol...elok2 cun bentuk lampu tido...da lunyai dah.......emmm....xtahu la nk kata ape..tp mmg aku perosak majlis la...muahahahahah..


tgk la...perkara ni baru je tejadi time tu..abg ipar aku snap...tgh cuak la tu..muahahahahah...mesti hot je si pengantin tu...dia bt penat2 x sampai sehari da lunyai....sory ek ira...aku tesengaja...muahahhaha...
akak aku ngn cik su behempas pulak menadjust benda alah tu...
dan lg....:p

oleh kerana aku da rasa besalah...aku pon xmo komen ape2 pasal pertunangan ini...muahhahaah.....

No comments: