kenduri..

dis morning malas gile nk g keje...bestnyekan dpt tido....emmm....ari satu ari tu aku blk je 1/2daykan..terus siap2 pakai baju kurung bagai...mak aku a siap gosokkan baju aku...pemalas aku...pg2 da pesan kt ma aku tlg gosokkn baju....bkn ape...kang kelam kabut...hahaha..alasan la ko nadia...kiteorg nk g umah akak aku...coz mak mertua dia aka besan mak aku ada bt kenduri semperna pertunangan anak lelaki dia..actually diaorg tunang ari ahad...tp saje bt kenduri kesyukuran....emmm...lak tu bpk aku baru blk keje dlm kul 12.00 mcm tu..so akaka aku kene amik kiteorg kt umah...mcm puan besar lak kiteorg ni..tp nk bt camne..xkan aku nk bwk kete bpk aku lak..da la lesen agung...kang dpt surat cinta kang baru tahu....
mak aku tgh menunggu kepulangan menantu dan anak2 utk mengangkut dia g umah besan tersyg.....
sambil besantai kt luar ..kite minum dulu...panas siot kt dlm umah..da la pakai baju kurung.......azab..azab...




pas da sampai sana..terus serbu mknn dulu...lapar siot..aku dr pg x mkn....aku sampai tambah 2 kali okkk...uishhh...xpenah2 aku ni..sbb sedap weii...teliur aku...pas mkn2 tlg2 lebih kurang..tolong ker aku ni...emm..aku bnyk melepak je dr menolong..ye ..aku anak dara yg pemalas,..kang pas kawin kang aku jd la rajin...ekkk..ape motif ni..xtahu la aku....
pastu da abais kenduri.....mak aku pon nk blk...sbb kiteorg nk g merongeng kt klang...abah aku pon da sampai...mak aku kejut dia sebelum start kenduri...x sedap la kan dia xde...pas da salam2 semua..kiteorg pon g klang...sambil jln2...

serius...!!x best langsung...sbb mak aku lorat...nyampah...!!

No comments: