friend wedding

ari sabtu lepaskan aku g umah member aku kawin...blk sharp kul 1,sampai umah terus mandi siap2 semua terus mintak adik aku hantarkan g umah anim ..sbb aku nk g ngn hanim...malas nk bwk mtr..da la pakai baju kurung kan....hilang ayu mak...pastu sampi je kt sana minah tu blom siap ok...iye2 je pesan kt aku suruh siap cepat la..kang lambat la..last2 bile aku samapi dia baru nk pakai bra okkk..xpe..aku tunggu la dia sampai dia siap...sbb anim pon siap xde la lama mana...makeup pun letak2 je..xde lama mana...sambil2 tu sempat snap2 pic time kt umah dia sementara tunggu mak dia plak siap..iye kwn2..pas tunggu dia siap kene tunggu mak dia plak siap..sgt menguji kesabaran ye...




putih gilekan minah nie...jelous gile aku.........






pas mak dia da siap...terus g umah suzila..member aku yg kahwin itu..jln kaki je...x sampai 5 minit da sampai umah pengantin dah..tp sampi sana nk masuk bilik pengantin, pengantin tutup pintu bilik okkk....da habis makeup tutup pintu bilik...ape kejadahnyer..malu ke gedik aku pon xtahu..pastu aku ketuk2 mcm nk gile baru reti bukak..tgk dlm tu ada la member kiteorg lg 2 org tgh melepak kt dlm tu...sabar je la den...pas tu ape lg..kiteorg pon lepak2 gak la dlm tu tutup pintu gak...balas dendam okk..sambil posing2 nk mati dlm kepanasan itu...serius..panas gile bilik pengantin .....membuatkan aku nk berazam pasang aircond time wedding aku nanti...xmo panas2 mcm tu..azab weiiiiii.....mau cair makeup aku kang....


penagntin yg brutal okkk...nk amik gambar mesti tunjuk peace..gilo ke ape.....pelik aku ....
see...tol x aku kata....
minah kecik blakang aku ni niza...xperasan okk..aku nk snap pic sorang2 ....tetiba bile da snap bdk2 gelak2.....sebok jeeeeeeeeeee..............
aku x soke pic ni...aku x cun.....
gambar goyang la....xtahu nk bt ape dah...layan je la ekkkkk......pastu da mkn2...aku pon mintak tlg anim antarkn aku blk sbb aku malas nk abiskn kredit call adik aku mintak dia amik aku ..anim pon nk xnk kene antar gak....aku xkira..paksa ok....sbb dia malas....sampai umah dlm kul 5 lebih gitu..tgk2 dlm umah....gib da blk..wahhhh...mmg siok la klu bdk tecit ni da ada kt umah kan....mcm2 kerenah.....

No comments: