gib birthday party..

ahad yg lepas ada la birthday party gib yg ke 1 tahun..yess...bdk tecit tu da 1 tahun okkk...da besar da...so..mama n abah dia pon decide nk celebrate kt mcd..wahh..ye kwn2..bdk umur 1 tahun celebrate birthday kt mcd okkk..aku yg da besar panjang ni pon xpenah merasa...untung ko gib....pg2 da bgn ok birthday boy itu....tesgt la xcited..temasuk kiteorg skali..hahhahaha...aku ngn parent aku tong2 kaci dia present motor ni.....iye..motor yg sgt besar..yg aku time kecik2 pon xpenah merasa....best weiiii....aku nk naik try..tp mak aku da warning okkk....jgn naik...cittt...mcm tahu2 je....tp ada gak aku try time mak aku xde kt umah..adik aku je yg tahu....pandai mkn pandai simpan....ye x.....kepada along...jgn marah yeeeeee..aku x bwk jauhhhhhh...bwk round2 dapur jeeeeeeeeeeeeeeeee..hahahaha...



















gib...oooo..gib....kecik2 da ada motor...nenek dia belah sana beli kan kete besar yg control sendiri tu....tinggal umah je xde lg...kaya ko gib.....hehehehhe...ok..nexttt...





pas da siap2 semua...aku punye tali baju putus okkk...time tu akak aku da nk gerak dah....aku kata la kt dia g dulu..aku follow mak je g...sbb aku nk jahit jap tali tu....suweii tol..bengang je aku...pastu da sampai2 sana je..aku jd camerawomen la..mcm biasa....smpi2 pon dlm kul 2lebih..majlis pon da nk start ok...sbb biasa la...dia ada limit time dia..so kiteorg punye party dr kul 3 - 4.30 ptg je....








ni ha kek gib....sr coklat indugle okk..tp aku dpt mkn sikit je..menci.......... ye la..benda sedap mesti cepat abis....kannnnn.....




sesi menyebur air liur......n of course bdk tecit tu paling bnyk sembur...
gib mengamok okkk..xmo paki topi tu...ape da...birthday boy..tp xmo pakai...ni paksa2 gak ni tgk la muka dia....

time ni tgh x perasan ada topi tu kt kepala dia..bile da perasan...abis dia campak topi tu......


Then..tetiba ada suprise utk abg ipar aku...actually birthday gib ngn abh dia dekat2 je..tp aku lupa la jarak bpe hari.....so redah je la....
seee...........muke tekejut ....hahahhahahaha


ooohhhh...pic aku sgt sedikit ok time ini party..biasala..da aku pegang camera...xkan bnyk pic aku la kan...
mumy hairul pon ada skali...dijemput ok mertua ku....
budak lambat yg perasan hensem...tu yg kt kepala dia tu la spek jumpe tu...perasan....
me...:)
ngn adib..adib ni mumy hairul punye anak jagaan....kan mertua aku jaga anak org..ha..ni la bdknye...da botak...x ensem da....
us...
and again...
ni je la family aku....masuk bapak aku 5 la...tp time ni bapak aku mana ntah hilang...
okkk...da complete da....tp x complete lg..hairul aku ajak amik gambar dia xmo..dia kata lum rasmi lg..ntah ape2 ntah....eee..sengal...

banyk lg pic sebenarnyer..tp xkn nk upload semuakan...penat la..yg penting2 je la kot...tp yg penting..mmg enjoy gile okkk...pas da abis party tu..terus g SMC tgk kwn hairul punye mak sakit..masuk hospital..g ngn mumy skali..pastu kiteorg bepecah....aku ngn hairul g la merayau...ape2 pon....ahad lepas mmg best gillerrrrrrrrrrr.....

:)

No comments: