kejadian

hye peeps...

aku nk gosip2 ni...td aku call hairul..dia cite la...ooopppppsss...sebelum tu aku kene xplain dulu...actually bakal biras aku zita aka girlfrend abg hairul skang ada kt umah hairul,..xtahu la aku ..xde keje kot...or mmg dia x suka keje..sbb hairul kata asyik keje resign..keje resign je....skang ni boyprend dia tgh crkkn keje...ee..xleh blah klu aku gitu..mana nk dpt duit shopping..byr tu..byr ni..beli bra...underware..tu lum ngidam nk mkn sedap2 lg tu....eee....mati2....lain la mmg ko tu mmg anak raja ke...puteri yg jumpe blk ke....
ahhh...xkisah la..dia mmg hepi gitu kot...xpe..abg ipar aku leh sponsor dia hari2...abg ipar aku kaya.....ok...nk dijadikn cerita skang ni bnyk la tolong mumy aku bt keje2 rumah n jaga bdk2 jagaan mumy aku tuu.....ye la..da xde keje..melepak umah bakal mertua je la kan...boleh bodek lebih2 sikit...hahahahah....keji aku....ye la...diakn menantu kesygan mumy skang.....kan b...........:p
emm..nk dipendekkn cerita..td hairul cite kt aku..dia kene air panas kt peha weeiiiii...air panas tu....kesian...pastu siap masuk emergency room ok..x tahu la btol ke x....tp xkn laki aku nk menipu lak kan....means teruk jugak la kan...xtahu la aku..tp dpt mc 3 hari..aikk...3 hari je..bg la 1 week ke...siok sikit....tp aku x tahu la dia nk kaci mc tu kt sape..diakn da x kejekn...so xde la gak gunanye mc yg doc tu bg...tol x......agaknye mc ngn mumy aku la kot..mc jaga bdk2 kt umah mumy...heheheh..gitu kot...

xpe..ptg ni aku g melawat org sakit....muahhahahaha...(sambil gelak setan..)

No comments: