puteri tebuang..

selsema aku da makin menjadi2 ni...bersih jgn cerita la....mmg x berhenti....emmm...mlm td puteri tebuang episod last..so mana boleh miss kan..favourite tu...pasni da xde la aku nk stay besengkang mata tunggu cerita ni lg dah......klu ngantuk da leh terus tido...cite tu da abis.....ending mmg best la.......last2 kawin gak diaorg....

marshanda yg cute .....tp dagu dia tajam gile okk....


ni lak rionaldo stockhorst yg ganteng..tp dlm ni x ensem..sbb rambut dia panjang...akukn x suka lelaki rambut panjang...so aku kureeenngggg sikit la tgk pic ni...aku x jumpe la pic ensem dia berambut pendek..redah je la ekkkkk...

waahhhh.....aku tgh happy ni walaupon nk dmm.....mlm ni ada date yg chenta hati...xtahu nk g mana..tp bile jarang2 jumpe ni..mmg rindu gile la....soke2....x kisah la klu setakat temankn dia main game kt umah...aku tetap suka...yg penting dpt spendtime together....righttttttttttt......

:)

No comments: