buncit

mlm semlm pas blk keje around 7 gitu..terus aku masak....mlm td masak asam pedas ngn kailan ikan masin je...otak aku da beku da..x tahu nk masak ape dah...nk masak yg best2 malas nk g kedai..so aku redahhhh jeeeeee.....pastu dlm kul 8 hairul ajak kuar...pastu aku kata la ok jekan...tetiba dia kata malas plak..aku ok jugak..pastu x sampai 10minit gitu dia kata boring lak..nk kuar...aku kata jom la kan klu nk kuar..dia tanya aku nk g mana lak...aku kata g je la mana2..kata bosankan..pastu tetiba dia kata nk ikut mumy dia g umah untie dia kt pj....ok fine..aku x kisah...g la ko....aku leh lepak rumah je tgk puteri tebuang...pastu dlm kul 9 lebih gitu dia call kata xnk ikut mumy lak...nk ajak aku kuar....klu korang kt tempat aku korang hangin x org ckp mcm kelly ng.....bengang okkk...temperature aku da naik....sekejap nk kuar..sekejap xnk...main2 la...pastu aku sound la..tetiba dia sentap lak...last2 aku kata kt dia jom je kuar..kang kite decide la nk g mana kang...baru dia ok....eee..gile aku layan mamat sorang ni.....
pastu dlm kul 10 gitu dia sampai...aku pon terus masuk kete....dia tanya aku nk g mana...so..aku malas nk gaduh2 utk bepikir...aku ajak dia mkn a&w kt pj tu je....senang cerita....susah sgt nk bepikirkn..ye la..mlm2 shopping complex da tutup da..nk window shopping pon xleh dah....nk tgk wyg kang blk lewat....esok both keje....sampai a&w terus g order......aku amik mozza cheese burger..hairul amik cornydog ke ape...(sorry if spelling salah..) last2 lepak2 borak2 je kt situ..tp enjoy la....kutuk2 org....hahaha..kutuk akak ipar dia...kutuk xgirlfrend dia..semuanye aku kutuk...sampi dia gelak sambil tekentut2 okkk..buruk perangai..kuat gile weiii..nasib baik kt sebelah kiteorg xde org...n nasib baik kiteorg duduk kt luar.....klu x tak tahu aku nk taruk muka kt mana...pastu ada satu benda aku xleh lupa borak ngn dia semlm....

him : ayg perut ayg makin buncit la...

me : mmg la..baru pas mkn...

him : x...ayg mmg klu x mkn pon buncit...

me : mana ada..klu x mkn buncit sikit jekkkk...

him : yeke...da mcm tayar good year da b tgk.....

me : ape..good year..?teruk tau....b punye perut tu x pikir..mcm tayar miccc....mic ape ekkk...ala...ape b nama tayar tu...(aku lupe wei..nk kutuk x hingat nama...)

him : ntah x tahu..x tahu.x tahu.....(sambil gelak2 okkk..)

me : ala..tayar yg ada logo org tembam2 tu...ape b...

him : mana ada tayar jenis tu...

aku tahu dia tahu tp xmo bgtau sbb nanti aku kutuk dia...so aku try ingat2 sendiri...

me : ha......tayar michelin...!!!perut b mcm tayar tu la.....buncit gile....hahahahaha

him : elehhh....ni sbb ayg la...

me : asal lak....???

him : dulu b x mcm ni tau....da dgn ayg bdn b naik tau..

me : ye la.....dulu xgirlfrend b teruk..asyik bg b mkn hati je....da la x cun...kesian b...dpt bdk kampung...hahahahahaha...(ape motif pon aku xtahu kutuk ex dia..tp aku soke..puas ati..hahaha...)

dia buat muka memek2 je..bengang la tu...aku kutuk taste dia....padan muka dia....pastu dia bt lawak2 bodoh lg..banding2kn aku ngn xgirl kampung dia okk...siap kata..aku slalu pakai earing besar2..klu awek lama tgk mesti dia pon nk pakai earing besar2 okk..besar mcm tayar lori tu....tekekek2 aku gelak2..dia jgn cite la..gelak2 sikit dia tepuk tangan aku...sakit weeeiiiii...mcm pompuan..gelak2 pukul2..ntah ape2 ntah laki aku tu.....layankan je la..........pastu aku ajak blk xmo ....banyk cantik muka...da nk kul 12 da time tu..ingat aku x keje ke ape......dia pon esok keje..kang esok liat nk bgn...
pas je sampi umah aku change baju tido terus kiok.....xleh tahan..ngantuk gileeeeeeeeeeeee......

overall mlm semlm mmg best gileeeeeeeeee dpt spendtime dgn kekasih hati......dmm pon terus x jd nk loading.....yeahhhhh...!!

:)

No comments: