cantik ker..

aku x tahu la..rasa nk gelak pon ada..tp mcm nk meroyan pon ada ngn tunang aku sorang ni ada ke patut...aku saje la sms dia boring2..lg pon dia arini blk awalkn..so aku dengki la..kang dia main game sampai lupe diri....mcm semlm..langsung dia x sms aku...klu aku x sms mmg sampi harini la x sms...aku call kul 12 semlm da tido..cepat gile...penat main game je lebih....so arini aku xkn bg peluang..sms aku kene reply okk....klu x aku akan meroyan...



me : b..kite cantik x...?



him : cantik..tp kt mata b je...



me : means x cantik la ye...?



him : klu org lain pandang x cantik la..klu b pandang cantik je...



aku da start meroyan la ni..ada dia kata org lain pandang aku x cantik....ni membuatkan aku marah..



me : ala...mana boleh....xnk..kite x kira b kene kata kite mmg cantik gak...semua org pandang akan nmpk kite cantik je....



him : mana boleh..kang b kata ayg cantik kang ayg kembang...



me : ee...kata je la....



him : xnk la.......ayg x cantik..



me : eee..b lg x ensem langsung okkk....



hahahahah..padan muka....mesti sentap aku kata dia x ensem....



him : eleh....ayg lg la..buruk gile...



hellooo...dia kata aku buruk okkk...da la buruk..gile lak tu......!! sgt cinabeng itu apek....



me : ooo..buruk ye...b tu lg la..da la x ensem..muncit..nasha aziz pandang pon x lalu tahu...



him : apasal babitkn nama dia ni..yg lain b ok..babitkan nama dia xleh ni....dia xbesalah...dia ibarat sesuci embun pg tau....



yuckkk...geli aku baca msg tu okk...biasa la kan..ayat diaaaaaaa.....konon nasha dia je la baikkkkk...



me : ee...buncit sengal.....



then.....malas aku nk layan da..dia sms pastu aku bt dek je...lantak la ko sana..klu bosan jgn carik aku ye..asyik nasha je yg best...tahu la dia mmg cun melecun kan.......kata la aku cun ke..walaupon tepaksa tipu2....xpe aku redha....sejuk sikit ati aku...ni x...ee...sengal la budak muncit tu....tp aku x de la nk hangin2 kan..biasa je..sbb aku tahu dia pon mmg main2 je....lg pon aku tahu aku bknnye cantik...xkn la nk marah2 lak org kata kite x cantikkn...gile ke ape...emmmmm....ape2 pon dia tetap chenta hati aku.... :)

No comments: