x boleh tahan..

aku bile nk blah ni menjd2 lak malas nk bt keje......satu keje pon x jln hari ni weiii.....mentang2 bos x masuk g...suke aku....baru aps mkn..n now rasa mengantuk yg teramat sgt.....samapi rasa mcm nk blk je tido..bestnyerkan....bile la aku nk jd kaya ni...ikut suka ati aku je nk bt ape2 kang....nk tido..boleh tido je sesuka ati..nk blk awal no hal..nk kuar g mana2 xde sape marah..bile la agaknyer tu kan.....

selsema aku da makin teruk...tekak aku da makin perit....bersin bagai...demam tgh loading la ni...sbb mumy hairul kata klu sakit2 tekak tu nk dmm la tu...xtahu la aku fakta tu btol ke x...tp itu yg sedang aku alami now.....aargghhhh,..aku ngantuk......setan da tarik2 kelopak mata aku ni...ni pon aku sendal ngn penyapu je ni bg x katup....ok la weii..aku nk g tido jap kt blakang....cow..cin cow...

No comments: