lunch

aku baru blk lunch...arini aku mkn bnyk gile...adushh..abis diet aku....mula2 kul 12.30 td mmeber aku amy dtg...ajak aku lunch...so kiteorg turun je la kt bwh tu mkn..aku mkn laksa ngn ais kosong je...tu nasib baik amy blanje..best2...aku mmg suka dibelanja...emm..pastu x lama pastu hairul call..kata jgn mkn dulu..dia otw nk g opiz aku ajak g lunch....gilos okkk..aku da mkn da time tu..tp sbb xnk menghampa kan plus aku rindu nk mampos kt dia...aku pon ok je...ckp dgn bos aku nk g lunch bt kali ke2..bos aku mcm biasa la...ok je...mkn kt untie juliet...kt area k.k gak...xlh nk g jauh2...kang x sempat nk blk..bos aku da bg g tu pon da syukur....mkn jgn cite la..mcm nk meletup perut aku...kt sana aku mkn sizzling chiken chop...settapppppppp....ngn air apple assam juice..sedapppp gak....pastu plus dessert lg...cheese cake...lg sedappp......gile kan...poyo je kata nk diet..tp nafsu mkn x kurang2....xpe..bkn slalu..skali sekala xpe....so skang ni...aku ngantuk gile...bos x masuk lg..aku nk g tido jap.....ops lupe lak nk bgtahu...aku mkn td ngn mertua aku, mumy n abh ....x besttttt.....sbb xleh nk bekepit n manje lebih2....hahhahha..keji gue....

:p

No comments: