hujan

lebat gile wei ujan arini...aku nk g keje pon x lepas...ye la..walaupon opiz aku ngn umah aku x smapi 10minit pon...tp xkn aku nk redah jeeeeeee kan...tunggu la sat...ni baru smpi ha..nasib baik bos aku okk...klu dpt bos yg biol2 bt x paham masalah pekerja...mampus aku...semlm mlm aku jumpe chenta hati...lepas rindu....x g mana2 pon...g mkn kt mamak je....xpe..gua x kisah..mamak pon mamak la...yg penting dpt discuss2 borak2 ape yg patut....dan dpt lepas rindu...ohhh..lupe...aku jual kueh raya........bkn aku yg bt pon....member aku bt..semlm ptg aku g jumpe dia kt kedai mkn bwh opiz aku ni....mcm2 ada..tp kuih kuaci ngn kuih badam dia kaw kaw....me loike.....tp...aku tlg jualkn je..but aku malas nk jual kt sini...sbb aku malas nk tepek gambar.....cite punye la gebang kan..tp xmo letak pic n promote..ntah ape2 ntah aku ni....kan...kan.......tp.................
ada aku KESAHHHH.........

No comments: