mak ku,,,

aku tetiba teringat peristiwa yg berlaku kt umah aku..time tu mlm..lupe la ari ape....tp time tu apak aku da nk masuk tido da...dlm kul 10 gitu la...pastu tinggl la aku ngn mak aku kt hall tgk tv..pastu tetiba..mak aku bgn..masuk bilik dia...x lama pastu...aku dgr bunyik benda jatuh...kuat..mcm nagka busuk jatuh...aku dgr bpk aku bsg2...aku pon lari la g masuk bilik diaorg kan...takut bpk aku jatuh ke..mak aku jatuh ke kan...tgk2..emmm..mak aku da teduduk da kat lantai...dgn muka kesakitan...aku tanya2 xnk jwb...tp bapak aku suru aku amik kan air suam utk mak aku...aku lak amalas nk bynk tnya...aku terus kuar dr bilik diaorg..apstu x lama pastu..mak aku kuar bilik...aku tanya la dia kenapa...

me : kenapa td mak..?

mak aku : abh ko la..dia tekejut..dia kata mcm ada rasa geli2 kt tangan dia...ada dia tolak mak...

me : yeke...(smbil tahan nk gelak .....)

mak aku : sakit la...mak da tahan pon tejatuh gak....lutut mak sakit ni...

n...ape lg...pastu aku gelak smpai pecah perut...adik aku time tu tgh sakit2 ngada dia pon tekekek2 gelak kn mak aku....sbb aku rsa mak aku nk kcau2 manje kt bpk aku..yg bapak aku lak dah tua...yg dia pikirnye tido je...last2.......amik.......lantai la tempat mu...haahhahaha...keji2...

No comments: