berbuka with family..

semlm berbuka kt umah seperti biasa dgn family aku..aku g singgah param je beli karipap sardin yg mervelous sedapnyer..aku beli smpi 3 hengget okk dgn murtabak daging yg aku x jumpe pon dagingnyer...biasa la kan..org meniaga....pas tu smpi je umah aku goreng kueh tiow kerang....tp aku telebih letakgaram...so masin la skit....xpe2.......bln puasa..boleh xcuse...muahahah...







bdk ni x menyempat2 ok....lum azan lg da duduk kt meja mkn..nmpk sgt kebulur dia tu...nk mkn laju je ko ekk.. (blakang tu mtr aku g merempit hari2 tu g keje ....kene park dlm ooo..sbb area umah aku ni bnyk pencurik....kang ilangkan bekabung 30hari 30mlm aku kang...)

muka x puasa..nmpk segar je la kan..cuba time puasa....xdenye aku nk posing manje gitu..posing ala2 kuak lentang je dlm blk kang..ohhh...arini aku da leh puasaaaa........yeahhhh...!!!

No comments: