tido...

mlm td lepas berbuka semua muka kekenyangan.....tahu2 je la da kenyang mesti ngantukkn...



see...lihat la keadaan umah aku..time ni baru kul 9 lebih gitu.semua da tebongkang dah...bapak aku da tido gak..dlm bilik...yg aku x paham tu..mak aku n adik aku cuti ok esok....mak aku tu lg la..letak je kepala terus zzzzzzzz.......org g la enjoy2 tgk tv secara marathon ke....lari keliling umah ke...eeeissshh..ape aku melalut ni...baru sehari puasa da sewel..




aku sorang je yg x tido lg time tu...boring giler n rasa mcm tinggal sorang2 je...tb da la cerita ntah ape2 ntah...nk g berak pon aku x berani....aku ni jenis klu nk berak mlm2 tu kene ada org bejaga..baru aku berani sikit..ni tgh menahan la ni..kul 12 mlm gitu mak aku tejaga nk kejut bapak aku sbb bpk aku keje shift mlm..terus aku bedecit g toilet lepaskn kesengsaraan aku tu....sembelit terus aku okk tahan lama2...

No comments: