mcd

pas settle beli brg semua otw nk antar aku blk tu...aku pon ajak hairul g sini...i'm lovin it...yeahhh....!!






sbb aku nk byr duit kutu...see...da resign pon still keep in touch ok dgn bebudak kt situ...siap main kutu lg ngn diaorg....plus aku teringin nk minum coke mcd...tp lalu drive thru je..malas nk masuk dlm...



tgh tunggu nk order...kete depan tu lemmm gile...



bdk tu pon mcm bengang gile je menunggu org ni......yg bdk amik order ni aku x kenal..... bdk baru la kot..


ni member aku...padil..pas duit tu kt dia je...time ni kete tgh bnyk kt balkang aku ni..main snap2 je aku..lantak la kan....
kami beli fries.....
and coke large je.....xleh mkn bebnyk..aku on diet..muahahhaha....

tuan blog kene enterprame gak....tp time ni aku snap siangnyer.....sbb mlm aku da selekeh...malas aku snap pic aku sendiri...ngeri....

No comments: