semlm

semlm ujan lebat gilekan weiii..haihhh...basah lencun aku semlm g param....da la semlm nafsu mkn akummebuak2..padahal aku beli semua tu pon bkn aku mkn kt umah...sbb semlm aku g mak kt umah mumy hairul...cow je opis kul 4.30 terus g beli2 mknn sikit utk kt umah tu sbb sure la kan aku x sempat nk masak....then mandi siap2 semua dlm kul 6 .15 gitu hairul smpi pickup aku....dia dtg dgn mumy sbb baru blk tesco katanye...



da samapi umah dia..aku x tlg ape2 pon...bkn malas..ramai sgt kt dapur tu...mumy da amik maid baru...pastu ada zita tu..pastu semlm adik tiri hairul pon ada....ramai...rimas aku..tp aku tlg2 gak la pegang2 senduk....konon mcm membantu gak la kan..dr pada xde....kebetulan lak adik tiri hairul lg sorang yg da kawin tu pon dtg...so mmg ramai la kan yg berkumpul kt umah mumy...mknn pon bnyk gile....smpi aku lupe mknnnyer..yg aku ingt ayam goreng rempah dgn sup cendawan..sodap gile..tp xleh blah kueh rengas kak zita bt..ada lupe letak gula..kering je tekak aku....pastu da settle melantak semua....me..hairul,mumy n abh terus siap2 g jln taiping..crk brg2 kawin utk side dia lak..ye la..asyik belah aku je...tp aku ada gak menyelit2 beli...tgk ape yg cantik aku cedok je...free la katanyekan..ala...bile lg nk merasa DUIT bakal suami kan..kan...

No comments: