stress

aku dr semlm bengang je dgn si hairul tu..ntah la...susah aku nk xplain kt sini...cite sikit je da la ekk...tp aku bengang bkn sebb dia da sakitkn hati aku...tp dia mcm tesepit..so dia ajak aku skali tesepit dgn dia...ada...parent dia nk pinjam duit..ok la..aku x kisah..family ko..tp yg dia nk pinjam tu klu ratus2 aku ok je....ni ribu riban..mana mamat tu nk cekau duit..then..ada dia sruh hairul bt loan...loan okkk.....kiteorg yg nk kawin ni lg nk mengelakkn bt loan..ada family sendri nk pinjam duit suruh bt loan...aku rasa x ptt la kan...x tahu la mmg family dia rasa bt loan tu cara penyelesaian...
aku paham la yg diaorg nk roaling modal utk bisness kain diaorg tu..ye la..diaorg nk crk mkn gak (dua2 da pencen...)...aku paham la......tp letsay la kan...hairul bt loan tu..tetiba duit yg diaorg bt utk roaling modal tu xde untungnyer..xde la mendoakan....tp mana la tahu kn... howwww...........sape nk membayar kt bank ribu riban plus interest bagai tu.....n ofcourse la org yg kene byr tu si hairul....hello...kiteorg baru nk start new life ok..jgn la bebankn kiteorg....kdg2 aku stress pasal family dia pasal benda2 cengini la...kiteorg nk kawin ok..duit nk pakai bnyk....anak2 diorg ramai lg..ada 6 org lg y hairul yg nk kawin tu jugak yg kene bt loan tu...serius.....aku xtahu nk luah kt mana lg..kang bsg2 ngn hairul jd gaduh lak kang...so senang cerita aku senyap je....ikut je la ape keputusan dia....
iskkk...aku nk nyanyi lagu ni...
~~~bengang.........aku mmg bengang...aku mmg bengang.....bengang gile babi......~~~~

1 comment:

ary said...

Sama sebijik mcm famili suami I. Eeeeeeeeeeeeeee geram!! Tensen!!