meniaga with my mommy

semlm mlm aku berbuka kt gerai mumy hairul je...dia meniaga kt jln taiping klang..soo..sesiap2 yg duduk klang tu..mai la ramai dtg kedai mertua aku tu ekk..hahahaha..promote2...


ni time ni tgh bz ooo..customer in...

sebok je pompuan ni nk gak ada pic dia...
aku poyo2 je sebenarnyer ni...muahahahha...da la x tlg ape2...mesti mumy bengang je...xpe mumy..nadia xnk bg cus mumy lari bile diservice oleh nadia....


me wif gf abg haizal aka bakal kak ipar aku..zita..ala...yg aku ada kutuk2 pasal dia tu..x hingat..??sila selak page dolu2 ye...


abh aku yg rilekksss je memanjang....

baju2 yg mumy aku jual bg aku reasonable la..ko bygkn..baju shifon readymade yg klu kt luar tu jual bpe ratus tah..tp mumy aku letgo just RM90 jeee......n klu ko tu kerempeng gile mcm kerengga pon ada size okk....no wonder la ramai org dtg pastu dtg lg crk mumy aku....aku malas nk cerita panjang2 la..tp yg penting penat la semlm even aku x tlg ape2 pon....blk umh terus tido....

semlm punye juadah berbuka is..

- kuetiow + bihun goreng

- air sirap tembikai.. (x sedap)

- cucur udang

- murtabak

No comments: