param

semlm aku ngn hairul g param blakang opiz aku....firstime g param dgn dia start dr puasa aritu...mcm janggal lak rasa....ape hal ntah aku ni...pelik2..padahal tunang sendiri tu....pastu boleh hairul kata aku mcm x suka nk jln dgn dia...hoiiii..tampar laju2 nkkkk...ada lak....malas nk beradu tenaga ngn dia so aku bt dek jeee....n aku malas nk cerita bnyk pasal berbuka ni...aku xcited cerita nk beraya je kang....sbb raya nk ENJOY sepuas..puasnyer......plak tu da la taun ni raya last sebagai seorg dara....muahahahha...so menu berbuka aku smlm is...

- murtabak daging
- air sirap
- fries
- kuih cekoy (btol ke eja..xtahu la aku...)

tu je la...sbb kt umah just aku mak n adik aku je...beli bnyk2 kang x abis....tu pon x abis tu...tong sampah la tempat mu....arini pon mak aku da pesan xyh beli ape2...masak nasi je....aku pon oraitt je....sbb aku x buka umh arini...ptg ni nk g tlg mumy hairul meniaga...welll......i kan menantu mithali tp hati x berapa nk baik sgtttt....

No comments: