1st raya..

1st day raya sgt sedih....coz akak aku kan xde..blk kelantan..so mcm x meriah mana la...tp aku ttp enjoy..muahahhahaha....yg ada just aku n adik aku je...nk amik pic pon ala2 kureng je...mcm biasa la kan...


kiterog semua kn bekumpul kt umah nenek aku...


mak aku muka tgh bengang time ni...sbb makcik aku yg kene jaga nenek aku blk kampung side hubby dia..so adikberadik semua kene take turn la kan jaga nenek aku...tp makcik aku yg sorang ni x reti2 ok nk jaga..dia sebok nk blk kampung..mcm nk cengelat la kan kirenye..kire dia nk mak aku je jaga..abis mak akuxyh beraya la...gituuuuu...??mana boleh..banyk hodoh muka ko...mak aku pon nk beraya gak..aku time tu pon mcm angin je ngn makcik aku tu...tp xnk la nk bsg2kn raya2...
bpk aku da mcm panglima jawa mana ntah..org lain pakai songkok..dia pakai benda ala ni....layan je la....
nenek aku yg ni xleh bgn dah..coz aritu dia jatuh bilik air..kesian..kene brg je..sbb tu la kene jaga everyminit gituuu....xleh tinggalkn....kesiankn...



tp budak ni lg kesian..boleh pg tu beraya dia demam teruk okk...siap muntah2 lg....rupenyer kene denggi...kene tahan ward....kesian oo...beraya kt hospital dia ni..ni sepupu aku yg kecoh sgt....pas da salam2 ngn makcik n pakcik aku semua..hairul pon sebok2 cal aku...nk dtg amik aku..katanye abg2 dia kt umah sebok tanya2 aku..bile nk dtg...ishhh...artis mmg cengini ekkk..semua org sebok je bertanya....muhahahah..perasan....




time skang ni selendang ku da campak2 mana ntah..malas aku nk bertutup2...so not me..hahahahha....i sendondon ok dgn my fiance..ntah ape2 ntah aku nikn..poyo lebih....patut sedondon dgn family...mak apak aku semua sedondon hijau....tp aku sebok nk sedondon dgn bf...bak kata pepatah..ye la....kamikan.. sehati sejiwa.... pic aku dgn daddy hairul...wah..aku sgt teruja okkk.....biasa la..bedepan dgn bapak mertua..muahhahahaha..
i love dis pic...sgt misteryyy....

tgk si eju ni..boleh pepagi raya da cun2 dia leh tido..penat sgt tu....org penting ni....tukang jahit langsir mertua aku....

pas tu dm kul 4 gitu semua gerak g tanjung karang..aku ni yg pacal hina bt la muka x malu mengekor je...heheheheh...eppp...mumy ajak aku ikut la ekk...lg pon family aku semua kt umah je....aku pon xnk la jd mama bosan kn...baik aku follow....tp da otw nk blk dlm kul 8 gitu..boleh brek kete hairul tetiba xleh pakai...ehhh...bkn xleh pakai la..dia mcm bile brek kete x berenti la..da la time tu aku yg tgh drive..mau x cuak babi aku..pastu boleh hairul igt aku memain saje..hello...ingat benda2 gitu nk main2 ke.....bile dia cek rupenye brek masuk angin..nasibbaik la..tetiba ada lak kedai bukak time tu..mmg nasib baik la kiterog ni....pastu da repair bagai...aku pon dihantar pulang....kene blk cepat....sbb bakal akak ipar hairul tgh sentap...muahhaha..malas nk cerita nape..tp dia mmg sentap sentiasa......aku naik menyampah tgk muka dia...poyo je lebih..hangin je aku...aku rasa mcm nk bg penampar sulung je kt pompuan bangang tu...nasibbaik la anak org....

No comments: