2nd day raya..

hari ke2 raya aku mengekor hairul lg...sbb mak apak aku mmg melepak kt umah je....kesian kan...aku lg kesian..tp aku kesian2 aku pon..aku merayau gak..panas bontot ooo..raya2 duk umah je...





g beraya umah untie dia yg melatop...hairul kata sgt memandang paras rupa harta benda..ishh.ishh...sgt mata duitan.....nasibbaik aku ni mmg nmpk berduit walaupon realitinye sgt kayap..aku tepaksa okk...jd hipokrit....bkn ku pinta...tp yg best skali..ayat dia yg aku vangga gilerrr..."hairul...she more beutiful from pic..."muahahahah...aku x kata ekk..untie dia yg kata...

pas da melantak nasi dagang kt umah untie dia...kiteorg gerak g umah daday hairul lak..nk beraya..kt sini melepak je....smbil2 layan internet...tp aku x layan pon..adik hairul je layan...aku tlg tgk je..smbil2 mengedik amik pic bnyk2 dgn hairul..yg bakal biras aku..mcm biasa la...muka nk menjelous je dgn aku..x paham aku minah kampung sorang ni..rimas mak okk...muka menyetap je..sikit2..nadia2..meh la amik pic akak ngn abg haizal..hello..ada aku kesah..ko amik la sendiri muka ko tu...nk suruh2 aku lak......SEBOK Jeeeeee..

No comments: