aku x pandai masak....

td borak dgn hairul...aku tanya la dia...lebih kurang cengini la soalannnyer...

me : b...awk da ready ke...tol2 ke nk kawin ngn kite ni...?? (ayat berbaur gatal ni sebenarnyerr....:p)

dgn suara gatal2 manje mamat ni menjawab.....

"ishhh..btol la...da ready....nk kawin esok pon b ready"

me : tp kite fail masak....asam pedas kite pon b tgk la mcmane...(kan ada kes aku masak asam pedas kene kutuk kaw2...)

him :haa.... tu kene blajar tu...klu bebal jugak..kene g training kt umah mummy 1 blnnn....


ooo....apakah....adakahhh....ini bermakna aku kene duduk sebumbung dgn mummy selama 1 bln...ampon...xnk..xnk..xnk...

xpeeeeeeeeeeeee...klu aku masak x sedap gak pas kawin..en.hairul siler siler la kite bersama2 g umah mummy ye...aku nk klu nk blajar masak kt umah mumy pon..dia kene ada temankn aku..aku xmo sorang2...sgt janggal..mak x sokeee okkk....

No comments: