darah maniss...???

berhabuk blog aku ni..haihhh...sory la..bkn xmo hupdate..malas gilerr..ntah ape hal la...sbb maybe aku bnyk benda nk settlekn..kawin da nk dekat ni....ari ahad lepas..aku xcident...actually xde la xcident..aku yg cuai....nk kuar parking pyramid...boleh terover pusing stearing..habis tiang batu pyramid aku langgar...lunyai kete....plak tu..hari yg sama tp waktu yg berlainan..hairul pon langgar tiang kt pyramid gak...kemek kete dia....dia langgar pg aku langgar petang...da la kete bapak aku yg aku lenjan tu..nasibbaik la bpk aku x marah sgt...aku berjanji akn ganti blk..tp not now la...ongkos bnyk nk pakai maaa....

yang si hairul ni...xleh tgk kete dia cacat..bini dia cacat cela xpe..kete dia cacat..ohhhh...mmg panas bontot dia...x menyempat ok nk hantar repair...ari isnin tu kn public..so kedai bnyk tutup...xdpt la dia nk repairkn...frust weiiii...haiiiii.....btol la mamat ni...klu aku suruh pilih kete atau aku...kesangsian pasti berlaku di situ klu dia pilih aku..mesti x ikhlas okkk.....

moral of the story...kononnye kiteorg ni darah tgh manis laaaa...waalaaaa....manis okkk..jgn memain ooo....aku tgh merasa darah manis ni.....btol la wei..korang nk kata aku poyo pon xpe..tp aku mmg takut2 sikit nk drive skang ni......time deepavalli tu aku g tecso ngn mak aku..bwk kete bpk aku yg aku da jahanamkn tu....i tell u....tgh aku da bwk hati2 ni..da parking baik punye park..konon da sure2 la xde aku akan over nk langgar ke apekn...boleh kete dpn aku terover u-turn dia pegi bedal bonet depan kete bpk aku tu....x ke haru biru namanyer...crk nahas okk...tu bkn salah aku ye.......nasibbaik flat no. je patah..klu hancur kete bpk aku tu mcmane...mau aku pelangkung kepala apek tu....stress aku...stress oooo.....smpi mak aku fobia dlm bahaya nk naik kete dgn aku....hahahahahaha.........

No comments: