sessi mengecat di rumah mertua...

semlm mlm aku tlg hairul g cat umh baru mummy dia..x abis2 lg..mumy dia klu boleh nk cat 1 umh tu baru..padahal umh tu sama gak..biasa je...(ohh..lazer i..) nk dijadikn cerita...aku pon da mmg get ready dr umh bwk baju spare...xkn aku nk melanguk je kn kt situ.bakal2 yg lain semua membantu dgn ikhlas...(ekk..??ikhlas ke...??) aku pon semestinye ikhlas dlm tepaksa..huahuahahua....nk bodek mmg kene mcmni...klu x kang reject aku kang....abis baju aku semua okk...rosak2.....nasibbaik cat kapur..aku bajet xleh hilang....sbb dulu2 tlg bpk aku mengecat mmg hareemmm la klu cat da melekat kt baju tu nk ilang..abis baju2 cun aku...see...aku cat umh pon nk kene cun2 ok...giloss....

si hairul lak pedajal aku x boleh tgh tunang dia ni tenang....ada je point nk crk pasal...dia pegi tenyeh berus cat kat bontot aku okk....ewahh2...ingat bontot aku tu papan plywood ke ape..sesuka nk tenyeh2...pastu aku balas blk tenyeh kt perut dia...sbb tang tu je yg aku samapi..kan perut dia kedpn..aku capai mana yg maju kedpn je....da...x puas hati dgn aku...dia nk tonyoh lg kt aku okk....kelam kabut aku lari..menyucap panjang bakal mertua aku melihat aksi rongeng kiteorg....yg menjelous tu....x dpt la den nk tlg yee...muahahhaaha....nasib baik boleh ilang cat tu..klu x..mau aku meroyan mintk seluar baru....:p

No comments: