apabila mata xdpt tido

bersiaran langsung dari rumah ok..dgn ditemani bdk kecik berambut keriting yg membebel x sudah2.."ami bt ape ni...ami bt ape ni..tgk laptop eh.."pening aku nk menjwb soalan2 dia ni ha..mak dia da selamat ke syurgaland....sebenarnye saje je ...tgh bosan..xleh tido ok...xde ape pon nk story..umah aku baru je lepas bt kenduri arwah utk arwah nenek aku...sgttttttt penat ... samapi rasa nak pengsan...tp x tido2 gak ehh..hahahhhahaha....laki aku telah menghilang dgn geng2 sepupu apabila selesai basuh pinggan mangkuk yg betimbun2...alhamdullilah...nasibbaik ada kaum2 lelaki yg boleh diharap ni kan...ringan sikit beban......

okeyyy...baby dalam perut ni tgh mensabotaj mumy dia..sakit perut je la arini....pinggang lg la...mcm nk bengkok...(eh..boleh bengkok ke..??hahahhaah) ok..sekian saja...saya nk berundur diri...
bye...

No comments: